fredag 30 november 2012

TGIF

Thank God it´s Friday!
Ja, för mig förresten så gör det ju ingen skillnad, jag är ju ledig.... Men det är ändå något särskilt härligt med fredagar!

Jag börjar ladda för att gå tillbaka till jobbet på måndag, och det känns faktiskt helt OK.
Visserligen hade jag nog kunnat vara ledig längre om det krävdes, men jag är verkligen nöjd med min sjukskrivningsperiod. Jag har gjort allt det som jag ville: vilat, strosat, pysslat och fixat hemma, träffat vänner.
Tycker verkligen att jag fått bra ordning på mina rutiner runt mat, vilket känns betryggande inför att börja jobba. Jag måste ju skapa nya rutiner på jobbet, och verkligen planera framåt när det gäller mellanmål och luncher.
Egentligen tror jag inte att det blir så besvärligt, eftersom vi vanligtvis en kafferast kl 9 och en kl 15 på jobbet, och det stämmer ju väldigt bra med mina mellanmålstider. Jag ska bara komma ini rutinen att äta mellanmål istället för att fika. Och eftersom jag tycks ha tappat smaken för kaffe så blir det ju ingen större uppoffring.

Dessutom är det ju bara tre veckor till julledigheten! Så det är ju inte så himla betungande att gå tillbaka till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar