onsdag 28 november 2012

Skitprat

Idag ser mitt mellanmål ut så här:

















Det är alltså kiwi med keso, och det är faktiskt väldigt gott. Men det är inte främsta anledningen till att jag äter det. Kiwi ska tydligen vara väldigt bra för att hjälpa till att få igång magen.

Man kan utan överdrift säga att det har varit den mest besvärande efterföljden av operationen, detta att det går trögt så att säga. Från att ha varit punktlig som en klocka är min mage numera.... lynnig, för att uttrycka det milt. Så jag tar till alla knep jag kan för att komma tillrätta med magen på naturlig väg, innan jag går över på det tyngre artilleriet som finns på Apoteket!




2 kommentarer:

  1. Smart att förebygga! Kan du äta katrinplommon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror nog det, har inte provat... Men det är ju ganska sött, så det finns ju en viss risk för dumpning. Men kiwi verkar funka nu (peppar peppar) :)!

      Radera