torsdag 6 december 2012

Jeans ållrajt!

Nu äntligen kunde jag masa mig iväg till jobbet efter två dagar hemma i sängen. Det kändes otroligt skönt att komma tillbaka, även om det tog tre kvart att köra från Malmö till Lund, pga väglaget (vanligtvis tar det max en halvtimme). Men fram kom jag, och blev så varmt välkomnad att jag blev alldeles glad i hjärtat! Min kollega hade julpyntat vårt gemensamma rum med amaryllisar och julstjärna i fönstret, och jag som är julfetischist blev mycket glad!

Och idag sportade jag blåjeans och svart polotröja, och kände mig mycket fin! Jeansen var ett gammalt par som jag inte kunnat använda på sådär fem år, och polotröjan använde jag senast för tre år sedan kanske.

Jag känner att jag börjar fundera mer och mer på olika outfits som man kan komma att ha inom en inte alltför avlägsen framtid, och det känns så himla kul! Samtidigt vill jag inte köpa på mig en massa kläder som jag kanske bara kommer att kunna ha i några månader, innan de blir för stora. Det känns helt otroligt att kunna tänka så, att kläderna kommer att bli för stora. Rena uppochnervända världen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar