onsdag 5 december 2012

I´m back!

Den här veckan har ju börjat bra... not! Jag skulle ju börja jobba på måndag och såg verkligen fram mot det, kände mig väldigt taggad.
Men på söndagen började jag känna mig ruggig och frysig, och hade ont i kroppen. På måndagen åkte jag till jobbet, men märkte ganska snabbt att jag inte alls var frisk. Åkte hem vid tretiden och kollapsade i soffan. Som tur var så tog maken tag i matlagning, undanplockande och läggning, själv fick jag gå och lägga mig...

Dagen efter tillbringades i sängen med snuva, hosta, ont i huvudet och allmänt ynkande. Idag onsdag är det något bättre, men jag är hemma från jobbet idag också.

Men till något mer positivt: vikten! I söndags vägde jag mig och hade då gått ner 1,7 kg :)! Mycket glad för det!
Dessutom: idag vägde jag mig igen, och hade då gått ner ytterligare 1,1 kg... Yey!!
Nu är det sammanlagt 17,8 kg sedan starten den 29:e augusti, och 9 kg sedan operationen den 5:e november.



2 kommentarer: