fredag 1 februari 2013

Noa Noa

Såklart blev jag förkyld, fattas bara annat! Sitter här på fredagseftermiddagen och snorar, och vill egentligen inte vara på jobbet eftersom det inte är schysst att smitta ner sina kollegor. Men det är som sagt fredag, och jag ska försöka kurera mig i helgen.

Nu till något betydligt trevligare... Noa Noa! Jag fullkomligt älskar deras kläder (allihop!) och hade jag bara kunnat så hade jag förmodligen gått klädd i deras plagg vareviga dag. Det har varit en stor sorg för mig, att jag inte har kunnat ha deras kläder. Jag har ibland gått in i butiken, klappat lite på de underbara tygerna och suckat längtansfullt över någon speciellt delikat liten trasa. Aldrig har jag känt mig så hopplöst tjock och klumpig som när jag rör mig därinne, denna butik som för mig är själva sinnebilden för det som är feminint och vackert.

Men igår tipsade mig en kollega om att de hade 70 % rea, och jag tänkte att jag chansar på att åka dit. Och vet ni vad? Jag hittade en alldeles underbar klänning, och en mjuk och skön cardigan! Som faktiskt passade! Ja, klänningen satt liiite för stramt för att de skulle kännas helt bekvämt, men jag vet ju att det är en tidsfråga (kanske 2-3 veckor?) tills jag kan ha den. Så lycklig!

Klänningen ser ut så här:

Bilden lånad från www.noanoa.com

1 kommentar:

  1. Vad härligt att kunna köpa den och veta att den snart sitter fint! KUL!

    SvaraRadera