söndag 5 maj 2013

Belöningsdags

Idag är det faktiskt ett halvår sedan min operation, på dagen. Det känns helt otroligt, på något sätt känns det inte alls så länge sedan!

Idag står vågen på minus 32 kg, och jag mår bättre än på mycket länge. Vi har varit på landet under helgen, och jag känner att jag orkat hålla på och pyssla och dona, kratta i rabatterna och städa ut vintern, på ett helt annat sätt nu.

Häromdagen gjorde jag något som jag varit väldigt sugen på länge: jag var hos en nagelsalong och fick gjort gelénaglar. Jag har alltid har sköra och knepiga naglar, och har aldrig kunnat få någon längd på dem. Efter operationen så har de blivit om möjligt ännu sämre, så nu tänkte jag att det var dags. En bekant till mig har öppnat egen salong, så det var naturligt att välja henne när jag nu skulle slå till. Jag vill absolut inte ha några klor, utan jag vill ha en så naturlig look som möjligt. Jag är supernöjd, måste jag säga! Så jag kan verkligen rekommendera Elin på Studio B!

Resultatet! Fint va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar