fredag 5 juli 2013

Lata dagar

Semestern rullar vidare i ett makligt tempo. Italienveckan var underbar: vädret var fint mesta tiden, ressällskapet det allra bästa, semesterorten var perfekt för vuxna och barn, poolområdet superfräscht och fint... Jag lyckades hålla vikten på hektot trots att det slank ner både pizza, pasta, vin och öl (de två sistnämnda dock i väldigt blygsamma mängder, jag verkar ha tappat intresset för alkohol).

Det allra bästa med semestern var ändå att det kryllade av barn som vår son kunde leka med, vilket gjorde livet för de vuxna väldigt avslappnat och skönt!

Nu är vi hemma och mellanlandar en vecka i stan, innan vi åker till stugan för att vara där resten av juli. Vikten verkar tyvärr ha parkerat sig på -34 kg, jag har stått stilla här i ungefär en månad och även om det känns trist så har jag bestämt mig för att inte panika över det. Det finns säkert saker jag kan göra för att styra upp det hela, men det är rätt skönt att inte tänka på det... I sinom tid  (efter semestern) ska jag komma in i bättre rutiner, och börja motionera har jag bestämt mig för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar